Vymyslete nejlepší reklamu!

Slovácké divadlo chrlí jeden nápad za druhým. Poté, co veřejnosti představilo kampaň k předplatnému a seznámilo ji s originálními odznaky, které dostane každý předplatitel zdarma, přichází s další nabídkou. Každý si teď může zahrát na autora a realizátora reklamy. Ten nejlepší dostane předplatné na příští rok zdarma.

O co jde? Divadelníci vyvěsili na serveru You tube reklamní spot (najdete jej tady:
http://www.youtube.com/watch?v=dWYu2EXS12U
),
kterému však chybí obrazová podoba a na divácích je, aby k němu co nejvtipnější, neoriginálnější a nejzajímavější obraz vymysleli a zrealizovali. Reklamní spoty využívají divadelníci už několik let:
http://www.youtube.com/watch?v=pMNfYwwYfjU,
http://www.youtube.com/watch?v=fhQUGiEGtAA&feature=relmfu,
http://www.youtube.com/watch?v=P_leFCK5gn0&feature=relmfu.
„Ukázalo se, že je to dobrá cesta, jak oslovit diváky. Slovácké divadlo se prezentuje jako divadlo hravé, milé, rodinné a přátelské. Tohle je podle nás další příležitost k hraní si,“ myslí si herec a mluvčí divadla Josef Kubáník. Uzavírka nové soutěže Slováckého divadla proběhne na konci října, kdy budou také oznámeny výsledky.
Vítězná reklama se pak objeví na webových stránkách divadla i na facebooku, jenž se v poslední době stal velmi vyhledávaným zdrojem informací o uherskohradišťské scéně. Předplatné do Slováckého divadla, o které se hraje, je přitom velmi atraktivní záležitostí. Letos je vlastní přes 8000 lidí, což je jedno z nejvyšších čísel v republice. Divadelníci by si přáli, aby číslo opět porostlo. Publikum čeká šestice novinek, mezi kterými nechybí bláznivá komedie Nájemníci, nový muzikál z hitů divadla Semafor Dobře placená procházka, ale i nová komedie vybraná přímo na tělo Květě Fialové s názvem Popel a pálenka.