6. 1. 2011
Přesně tisíc uživatelů přibylo Slováckému divadlu za pouhý půlrok na sociální síti facebook. Téměř 2300 fanoušků oceňuje především neformální pohled do zákulisí a spoustu fotografií a videí. Divadelníkům se tak otevřel pozoruhodný komunikační kanál.
„Na facebook dáváme záměrně jiný typ informací, než na oficiální stránky divadla. Osvědčilo se nám to a budeme v tom pokračovat,“ hodnotí uplynulý půlrok herec a mluvčí divadla Josef Kubáník. Návštěvníci tak mají možnost prohlížet si fotky z příprav jednotlivých inscenací, ale také ze soukromých oslav herců a dalších událostí. „Některé příspěvky dosahují až téměř desetitisícového zobrazení. To je úžasné,“ dodává Josef Kubáník.
Jen pro srovnání – oproti uherskohradišťským 2300 fanouškům stojí například Divadlo Šumperk s 209 uživateli, pražské Divadlo Na Vinohradech s 562 stálými uživateli, či městské divadlo v Kladně s 276 uživateli. „Nemáme přehled o všech facebookových stránkách českých divadel, ale určitě patříme mezi nejoblíbenější divadla a dík za to patří jen a jen našim divákům,“ dodává Josef Kubáník.
Uživatelé internetu, kteří si facebookové stránky Slováckého divadla najdou, se mohou zapojit i do soutěží o vstupenky a vyhrát i jiné zajímavé ceny. A co se tam děje tento týden? Divadelníci například zveřejnili fotky ze zákulisí přípravy komedie Modré květy, jež bude mít příští sobotu premiéru.