12. 11. 2018
Marketingové oddělení je nedílnou součástí divadelního provozu. Agenda "marketingu" zahrnuje nejen důležitou práci v pokladně, ale i péči o předplatitelské skupiny, zvedání telefonů, vyřizování rezervací, přípravu tiskovin a mnoho dalšího. "Někdy to končí až psychologickou poradnou a terapií, když se chce čas od času některý divák vypovídat," říká s úsměvem jedna ze tří členek týmu Slováckého divadla Monika Kalinová.
Marketingové oddělení divadla ale zpracovává také požadavky diváků, kteří občas mívají speciální nároky a přání. "Hodně často slýchám, že se diváci chtějí hlavně bavit. Takže je jasné, že v oblíbenosti vedou komedie a muzikály. Máme ale i dost těch, kteří v divadle hledají i něco víc než jen pobavení se a procvičení bránice. Hodně našich předplatitelů si předplatné kupuje i právě kvůli tomu, že se vyloženě těší na to, že si budou moci pořádně zapřemýšlet," dodává Kalinová.
"Nároky předplatitelů jsou velké – všichni by chtěli sedět v předních řadách, všichni známí by chtěli sedět vedle sebe a mnoho dalšího. Ale našim divákům se samozřejmě v rámci možností snažíme vycházet vstříc," uzavírá další členka týmu Simona Škrabalová.
Celý rozhovor o tom, jak funguje marketingové oddělení Slováckého divadla, si můžete přečíst v novém čísle divadelního dvouměsíčníku Časopis, který je právě nyní zdarma k dispozici přímo v divadle!