29. 12. 2009
Nejúspěšnější muzikál Slováckého divadla všech dob Donaha! o šestici nezaměstnaných, kteří si přivydělávají striptýzem, poskytuje hercům nejrůznější příležitosti ke zviditelnění se i mimo divadelní prkna. Našemu týdeníku se jako jedinému podařilo získat fotografie, u kterých by byli umělci nejradši, kdyby je jejich fanynky nikdy neviděly. David Vaculík se totiž rozhodl pro kariéru profesionálního striptéra a Tomáš Šulaj obráží reklamy na spodní prádlo.
Prvně jmenovaný se shlédl ve svlékání natolik, že poskytuje služby jako striptér. Ne však ledajaký. Specializuje se na sociálně slabší klienty. „Profesionálních striptérů, kteří mají na sobě oblečení za desítky tisíc korun je strašně moc. Ale mě napadlo zalepit díru na trhu a svlékám se pro divačky ze slabších sociálních skupin," podotkl David Vaculík. Během produkce obléká tepláky, seprané podkolenky (na snímku), montérky a nepohrdne ani jiným ošuntělým oblečením. „Jeden striptýz vyjde skupinu deseti klientek na 250 korun. Když jich zvládnu 10 denně, je to hezký přivýdělek," přiznává se David Vaculík.
Donaha! proslavilo i herce Tomáše Šulaje, jenž za hlavní postavu dostal prestižní cenu Thálie. Nyní se pokouší prorazit na reklamním trhu se spodním prádlem, bohužel zatím jej stíhá smůla. „Pan Šulaj je jistě vynikající herec, ale v naší branži se moc uplatnit nedokáže," hodnotí hercovy kvality režisér reklam na spodní prádlo Mario Slippy. „Když jsme jej minule pozvali na reklamu, předvedl se před štábem tak, že jsme jej museli odmítnout. A to mohl získat kontrakt za milion a půl," krčí rameny vyhlášený režisér a přikládá výmluvnou fotografii. Herec totiž předstoupil před štáb se slovy, že neví, jestli půjde o reklamu na trenky, nebo na slipy a pro jistotu si oblékl oboje. Nikdo se asi nemůže divit, že po takovém extempore si v reklamě nezahraje.
Donaha! proslavilo i herce Tomáše Šulaje, jenž za hlavní postavu dostal prestižní cenu Thálie. Nyní se pokouší prorazit na reklamním trhu se spodním prádlem, bohužel zatím jej stíhá smůla. „Pan Šulaj je jistě vynikající herec, ale v naší branži se moc uplatnit nedokáže," hodnotí hercovy kvality režisér reklam na spodní prádlo Mario Slippy. „Když jsme jej minule pozvali na reklamu, předvedl se před štábem tak, že jsme jej museli odmítnout. A to mohl získat kontrakt za milion a půl," krčí rameny vyhlášený režisér a přikládá výmluvnou fotografii. Herec totiž předstoupil před štáb se slovy, že neví, jestli půjde o reklamu na trenky, nebo na slipy a pro jistotu si oblékl oboje. Nikdo se asi nemůže divit, že po takovém extempore si v reklamě nezahraje.