Slovácké divadlo má nejvíc předplatitelů v historii

Muzikál Donaha! ze Slováckého divadla se před měsícem stal nejoblíbenější diváckou inscenací v republice, tento pátek divadlo trofej představí divákům a symbolicky je za jejich přízeň odmění. Kde se však tolik příznivců Slováckého divadla vzalo? Odpovědí mohou být nejčerstvější výsledky počtu předplatitelů. Uherskohradišťské divadlo jich má letos nejvíc v celé jeho historii.
Počet předplatitelů začal Slováckému divadlu růst po roce 2000. Ředitel Igor Stránský tenkrát výrazně omladil herecký soubor, přešel na fungující komunikační strategii a spolu s týmem spolupracovníků přicházel s mnoha doprovodnými akcemi pro diváky včetně happeningů ve městě či autogramiád s herci. To všechno začalo do divadla nové spokojené předplatitele přivádět. Hned příští rok se jejich počet zvýšil o deset procent a hlediště Slováckého divadla začalo být stále častěji vyprodáno. Návštěvníci divadla pochopili, že bez předplatného uvidí některé atraktivní tituly stěží. „V době uvádění muzikálu Šakalí léta jsme odhalili diváky, kteří se do našeho hlediště snažili dostat podvodem,” vzpomíná na kuriózní situace herec a mluvčí divadla Josef Kubáník. Divadlo začalo zvyšovat kvalitu uváděných inscenací, přicházela ocenění z největších divadelních festivalů, zájem médií. Od loňského roku je navíc Slovácké divadlo stabilně označováno jako nejlepší mimopražské divadlo. I to se v návštěvnosti projevuje. „Letos máme nejvíc předplatitelů v celé šedesátileté historii Slováckého divadla. Celkové číslo dosahuje téměř 5000 pravidelných návštěvníků,” říká Josef Kubáník a dodává, že na podzim Slovácké divadlo připravuje pro všechny předplatitele dárek. „Chceme, aby každý, kdo se rozhodne navštěvovat pravidelně naše divadlo věděl, že si ho vážíme,” doplňuje Josef Kubáník. O jaké překvapení půjde nechtěl zatím prozradit s tím, že bude součástí speciální kampaně na rok 2007. Od roku 2000, kdy předplatitelé začali divadlu výrazně přibývat, jejich počet vzrostl o neuvěřitelných 54%. V letošním roce se velký zájem očekává především u muzikálu Někdo to rád horké, jenž bude uveden na podzim. Bude-li situace se stále vyprodaným hledištěm podobná jako letos, je velmi pravděpodobné, že počet předplatitelů v příštím roce opět poroste.