Ačkoliv se ve Slováckém divadle všichni připravují na zasloužený dvouměsíční odpočinek v podobě divadelních prázdnin, dramaturgyně divadla má plné ruce práce. Tím hlavním důvodem je blížící se šedesátá sezóna. Není snadné připravovat stále atraktivní skladbu titulů. Ale protože v Uherském Hradišti vládne zvláštní génius loci, všechno nasvědčuje tomu, že i v další sezóně se to podaří. A to nejenom díky hercům a inscenátorům, ale hlavně díky dramaturgyni. Její jméno je Iva Šulajová.
Jednadvacátého června začne v Hradci Králové další ročník největší české divadelní přehlídky - Festival evropských regionů. Barvy Zlínského kraje bude už potřetí v desetileté historii festivalu hájit i Slovácké divadlo. Tentokrát do Čech přiveze slavnou a cenami ověnčenou inscenaci hry Racek významné moskevské režisérky Oxany Meleshkiny Smilkové.
Teplé jarní a letní měsíce návštěvám divadelních představení příliš nepřejí, jelikož se mnozí diváci více věnují letním činnostem a přípravám na dovolené. Slovácké divadlo podobné problémy ale netíží. Pro velký zájem už potřetí připravilo týdenní festival nazvaný Týden komedií Malé scény. Během několika dnů diváci mohou zhlédnout všechny komedie, jež divadelníci z Uherského Hradiště nastudovali ve studiovém prostoru Malé scény.
Slovácké divadlo v Uherském Hradišti se důkladně připravuje na vstup do jubilejní šedesáté sezóny. Diváky čekají nové projekty a doprovodné akce, ale zároveň také omezení některých již uváděných titulů. To se dotkne například nejslavnější komedie Slováckého divadla Rychlé šípy.
Anna Michlíčková patří mezi nejoblíbenější tváře Slováckého divadla. Diváci si ji oblíbili v komediích Na tý louce zelený, Výstřely na Broadwayi, ale také v dramatických rolích. Právě teď dokončila práci na Roxaně ze slavné hry Edmonta Rostanda Cyrano z Bergeracu. Jak se jí na roli pracovalo? A jak je vůbec na Slovácku spokojená? Kde hodlá trávit prázdniny?
Po Demetriovi ve Snu noci svatojánské Williama Shakespeara a Polednici v muzikálovém zpracování Erbenovy a Suchého Kytice čeká na Jiřího Hejcmana další z velkých divadelních rolí. Půjde o Kristiana v romantické hře Edmonda Rostanda Cyrano de Bergerac. Právě tento klenot světové dramatiky studuje ve Slováckém divadle režisér Igor Stránský. Jak se mladému herci pracuje na další výrazné postavě a jaký má vztah k době, ve které se příběh Cyrana odehrává?